Thursday 15 February 2018

PELUANG NIAGA GUNA TELEFON PINTAR


Masyarakat Malaysia khususnya orang Melayu perlu menggunakan kemahiran mereka dalam mengendalikan telefon pintar untuk tujuan menjana ekonomi.

Trend bisnes secara atas talian atau online semakin popular di negara kita. Dari order pakaian sehinggalah ke barang dapur anda boleh order melalui online sahaja dengan mudah.

Orang Malaysia khususnya orang Melayu bijak dalam penguasaan teknologi internet namun, masih belum dapat mengadaptasikan sepenuhnya untuk kegunaan perniagaan menerusi alam maya.

Sejajar dengan arus moden dan kecanggihan teknologi, perniagaan online sudah semestinya sesuatu yang diberi penekanan dan fokus kerana pengguna internet sudah mencapai 3 bilion pengguna yang mana 50 peratus menggunakan perbankan internet manakala bakinya berbelanja online.

Menjelang 2022, dijangkakan sebanyak 14 bilion pengguna akan mempunyai internet di kediaman masing-masing.

Jadi, jangan persiakan kemudahan telefon pintar untuk dijadikan sumber menjana pendapatan. Alang-alang mengguna telefon pintar, bijakkan diri anda untuk menjadikannya mesin mencetak wang untuk anda.

Cara mudah berniaga atas talian ialah menjadi agen dropship. Tidak perlu modal, tidak perlu simpan stok dan semuanya diuruskan oleh pengendali dropship.

Anda hanya perlu memasarkan atau mengiklankan produk yang ditawarkan. Komersin dikira berdasarkan jualan yang berjaya dibuat.

Carilah pengendali dropship di media sosial yang menawarkan peluang untuk menjadi agen dropship.

No comments:

Post a Comment